Eind november is het boek "De weg naar de macht, een kroniek van de JOVD" verschenen, geschreven door verenigingshistoricus Ewout Klei. In dit boek wordt er ingezoomd op de roemruchtige verenigingshistorie van de JOVD, van het zogenoemde Des Indes-beraad tot de JOVD-jaren van Hans Wiegel en Mark Rutte.

Op donderdagavond 10 december presenteert historicus Ewout Klei vanaf 19:00 uur de bevindingen van zijn onderzoek op het Algemeen Secretariaat van de JOVD aan het Lange Voorhout 12 te Den Haag. Tijdens deze boekpresentatie krijg jij de kans om al je vragen aan hem te stellen. Want was Hans Wiegel als JOVD-voorzitter eigenlijk ook al zo joviaal? En hoe komt het toch dat er door de jaren heen zoveel JOVD'ers in de politiek beland zijn? Na afloop van de boekpresentatie is er uiteraard voldoende tijd en ruimte om na te praten onder het genot van een goede borrel. Be there!

Bent je geen lid van de JOVD maar wel geïnteresseerd in de boekpresentatie? Gelieve een e-mail te sturen naar pers- en publieksvoorlichter Koen Bokhorst via koen.bokhorst@jovd.nl.

Het JOVD-boek direct bestellen? Klik hier!